17 maj 2015

Vintage by Agnes


















4 kommentarer:

lisashus sa...

Ljuvliga bilder, vårligt sköna!
Allt gott till dej!
Kram
Lisa

Alicia sa...

FOTOS PRECIOSAS!!!
ME ENCANTAN ESOS CORAZONES APRETADOS...
SALUDITOS

Hajan sa...

Välkommen då igen, eftersom Du bloggat förr.
Så trevligt, eljest tycker jag alla talar om att de tröttnat
och kommer tillbaka. jag har haft
min blogg några år. Det älskar jag
jag har nyss fyllt 84 år och har inte så mycket annat att skriva om. Min dotter brukar säga det är som ren Novell, då menar hon att
jag skriver för långa stycken.
Det förstår ju till och med en träskalle. Tack för du hälsade på,
du är duktig med din kamera

Rozen van Papier sa...

Dear Eva, thank you for your comment and what a beautiful vintage things you did made, I like this style. Especially the old lantern.
Love Janny